Често Задавани Въпроси

  • Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

    Не, не е задължително да имате регистрация, може да пазарувате и като гост в сайта.Регистрацията на www.minimal.bg е  препоръчителна, защото  носи достъп до всички наши актуални предложения, промоции и  функционалности на сайта.         

  • Как мога да направя поръчка ?

    1. Може да направите поръчка в сайта ни, като гост или регистриран потребилтел.                                                                                               
    2. На страницата ни във фейсбук чрез лично съобщение.                                 
    3. Или да позвъните директно на телефон: 0883200081.

  • Какъв е начинът на плащане?

    Плащането се извършва в брой при получаване на продуктите (наложен платеж). 

  • Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

    След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка.

  • Колко време отнема доставката ?

    Сроковете за доставка са от 24 до 72 часа, в зависимост от населеното място и часа в който е направена поръчката. При евентуално забавяне на доставката ще се свържем с вас по телефона. Доставките се изпълняват само в работни дни. Всички порчки направени в почивни и официални почивни дни, се обработват и изпращат в първия възможен работен ден.

  • С коя куриерска фирма се извършва доставката?

    Работим с Еконт и Speedy, доставката се извършва с една от двете фирми, по желание на клиента. При всяка от двете, имате право на тест и преглед преди закупуване, както и доставка до адрес или техен офис. 

  • Каква е цената на доставката ?

    Цената на доставката е безплатна за поръчки над 79 лева! При финализиране поръчката може да видите точната сума на доставката  чрез Еконт и Спиди калкулатор. Приблизителната цена до офис на Еконт и Спиди е около 4.00/5.00лв, до личен адрес е 6.00/7.00лв ( това са приблизителни стойности ). 

     

  • Мога ли да взема поръчката си от физическия магазин Minimal ?

    Да, разбира се, всеки, който желае може да дойде на място, във физическия ни магазин в град Пловдив (ул.Богомил 72 срещу хотел Норис) и да вземе своята поръчка или да си избере модел на място!

  • Мога ли да върна или заменя вече закупен продукт ?

     Имате право да върнете или замените закупената от нас стока в срок от 14 дни след получаването и, при спазване на условията за изряден търговски вид! За повече информация относно условията и методите за връщане и замяна, моля посетете секцията " Условия за връщане, замяна и рекламация "

                                                                    

  • За чия сметка са куриерските услуги при замяна връщане или рекламация на закупен продукт ?

    При връщане и замяна, куриерските услуги се заплащат от клиента. При установяване на нередност от наша  страна, приемаме рекламация и куриерските услуги се поемат от нас! 

  • По какъв начин се възстановява сумата заплатена за върнат продукт?

    Сумите за върнати продукти се възстановяват единствено по банков път! 

  • Имам още въпроси , как мога да се свържа с вас ?

    За директна връзка с нас може да позвъните на телефон: 0883200081,или да ни пишете на контактната форма.

     

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки